Ustawienia

Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej „GIGA” Sp. z o.o. informuje swoich klientów, że w ramach realizacji projektu pt. WDROŻENIE SYSTEMU USŁUG PUBLICZNYCH ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ W MPEC „GIGA" SP. Z O.O. W AUGUSTOWIE współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020, uruchomiliśmy nowy system e-BOK umożliwiający naszym Klientom wygodną komunikację z wykorzystaniem e-usług w obszarze działania naszego Przedsiębiorstwa. W powiązaniu z nim wdrożono również system monitoringu parametrów roboczych, sygnalizacji zakłóceń i awarii sieci cieplnej oraz węzłów cieplnych.

Korzyści, jakie niesie ze sobą nasz nowy system e-BOK:                         

  • szybkie diagnozowanie zakłóceń pracy i awarii w odbiorze ciepła
  • dostęp z dowolnego miejsca do:dedykowanej aplikacji mobilnej
    • faktur
    • stanu liczników ciepła
    • bieżącego i historycznego zużycia ciepła
    • innych istotnych informacji dla Naszych klientów
  • możliwość ograniczenia kosztów
  • kontrola efektywności zużycia ciepła
  • oszczędność czasu
  • wygoda oraz ekologia

Nasz nowy system e-BOK znajdą Państwo pod adresem https://ebok1.mpec.augustow.pl/ (z naszej strony internetowej w zakładce Biuro Obsługi Klienta)

Elektroniczne konto klienta to bezpieczny obszar systemu e-Usług, który zawiera informacje indywidualne danego użytkownika, dostępne po zalogowaniu się do systemu. Posiadacz konta będzie miał możliwość wyboru kilkunastu przygotowanych do realizacji e-Usług bez konieczności wizyty w siedzibie MPEC. Zachęcamy do korzystania z jego możliwości.

Wszelkich informacji na ten temat udzieli nasz Dział Obsługi Klienta pod numerem telefonu: (87) 64 47 930 wew. 18 lub 38 lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..