Przyjmowanie interesantów
Augustów, ul. Obrońców Westerplatte 16
Biuro czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00
tel.: (+48) 87 643 74 75 lub (+48) 87 644 79 30
W naszym biurze uzyskacie Państwo informacje i pomoc w zakresie:
- warunków dostarczania ciepła,
- procedury przyłączenia obiektu do sieci ciepłowniczej,
- formy zawierania umów sprzedaży ciepła,
- awarii i przewidywanego czasu ich usunięcia.
Ponadto w Biurze Obsługi Klienta można:
- otrzymać odpowiednie formularze i druki,
- zawrzeć Umowę Sprzedaży ciepła,
- skorzystać z porady związanej z ustaleniem mocy zamówionej,
- otrzymać aktualną taryfę dla ciepła,
- sprawdzić swoją fakturę za ciepło,
- załatwić wszelkie sprawy z zakresu zawartych umów.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Od 1 października 2021 uruchomiliśmy dla Odbiorców Ciepła (eBOK) Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Rejstrując się w eBOK, otrzymają Państwo możliwość sprawdzenia salda, dostęp do wystawionych faktur i not odsetkowych, odczytów liczników ciepła oraz informacji o zamówionej mocy cieplnej.
W celu rejestracji konta eBOK, należy przejść na stronę logowania do eBOK a następnie wybrać odnośnik “Rejestracja” znajdujący się na dole strony.
W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży MPEC w godz. 7.00-15.00 pod numer tel.: 87 644 79 30 wew. 18 lub 38 albo przez adres e-mail: