Ustawienia

Slide 1

Przyjmowanie interesantów

Augustów, ul. Obrońców Westerplatte 16

Biuro czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00

tel.: (+48) 87 643 74 75 lub (+48) 87 644 79 30

W naszym biurze uzyskacie Państwo informacje i pomoc w zakresie:

  • warunków dostarczania ciepła,
  • procedury przyłączenia obiektu do sieci ciepłowniczej,
  • formy zawierania umów sprzedaży ciepła,
  • awarii i przewidywanego czasu ich usunięcia.

Ponadto w Biurze Obsługi Klienta można:

  • otrzymać odpowiednie formularze i druki,
  • zawrzeć Umowę Sprzedaży ciepła,
  • skorzystać z porady związanej z ustaleniem mocy zamówionej,
  • otrzymać aktualną taryfę dla ciepła,
  • sprawdzić swoją fakturę za ciepło,
  • załatwić wszelkie sprawy z zakresu zawartych umów.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Od 1 października 2021 uruchomiliśmy dla Odbiorców Ciepła (eBOK) Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Rejstrując się w eBOK, otrzymają Państwo możliwość sprawdzenia salda, dostęp do wystawionych faktur i not odsetkowych, odczytów liczników ciepła oraz informacji o zamówionej mocy cieplnej.

W celu rejestracji konta eBOK, należy przejść na stronę logowania do eBOK a następnie wybrać odnośnik “Rejestracja” znajdujący się na dole strony.

W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży MPEC w godz. 7.00-15.00 pod numer tel.: 87 644 79 30 wew. 18 lub 38 albo przez adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..